elsamatilda

Alla inlägg under april 2012

-

Av matilda henningsson - 24 april 2012 19:01

Dagen har varit helt okej, tills jag åkte och tog vaccin mot livmoderhalscancer sprutan. Och den gjorde svin ont, speciellt när dom tröck in den där vätskan, men jag har bara två stycken sprutor kvar.  Ikväll ska jag mysa framför 90210kik och chips, bra tisdagkväll! Imorgon har vi idrott på första lektionen, och konstigt nog längtar jag efter idrott men det är nog bara för att vi ska ha Viktor som lärare då!   

Har väl inge mer att skriva, jo att vi hade omprov i spanska idag och det kände skitbra!

Tack för mig, leverpastej!


/matildahenningsson 

Av matilda henningsson - 20 april 2012 20:26

Veckan har väl varit okej. Inte världens roligaste, men ändå helt okej. Fick tillbaka företagspappret och jag fick ett E, inte så jätte nöjd, men det är ju ändå godkänt så jag kan vara nöjd med det i allafall. Ikvälll så var jag och åt med Malin och Jennifer på esplanaden. Jättemysigt!    Och nu sitter jag här och dunkar musik  och ska nog fortsätta med det nu  



You will make this, it take time but I promise, everything will be fine.

I´ll be there for you all the time, don´t forget that.  You´re like the air I can´t live without, what would I do without you? 

 

Jag älskar dig bästavän, du klarar det här! 

Killar, back off! She´s mine!! 


/matildahenningsson

Av matilda henningsson - 15 april 2012 13:50

 I måndags så åkte vi till Iggesund för att hämta Johanna och lämna Lukas och Kevin. På kvällen åkte jag och Johanna ner till parken för vi skulle träffa Ella. Sen så ringde vi Elena och Simon och då kom dom också så då åkte vi upp till skogen för dom skulle visa nån läskig grotta eller nå, och den var ju skit läskig! Sen när klockan var 20.42 så skyndade vi oss upp till macken och då bjöd Johanna alla på glass, så taaack Johanna!  

Sen så åkte vi ner till parken igen och gungade, och sen ser jag något som rör sig  bland träden..dom andra är på en sånhär snurrgrej så dom verkar inte märka nåt, men då säger jag åt dom att kolla dit, och då hämtar Ella ficklampan hemma hos henne och så ser vi att det är en räv! Och vi får panik och springer fort iväg,, och räven sprang åt andra hållet...vet inte varför men..sen skyndade vi oss hem i allafall. Sen på tisdag kväll ville vi ut till parken igen och vänta på den. Då var det, jag, Elena, Sanna, Julia, Simon och Ellen. När vi gick ett varv runt parken vid tio-tiden så springer den efter oss, och det är tydligen en annan räv då så jag bär runt på Julias väska och när jag springer iväg så orkade jag inte bära den samtidigt så jag bara släpper den, och den råka då hamna mitt i leran, så förlååååååååt Julia! :( Och sen så när vi sprungit ifrån den åker, jag Julia, Elena och Simon till apoteket och ringer polisen. Sen vågade vi inte gå dit nå mer :p

Så i tisdags sov Julia hos mig, och sen på onsdagen sov jag hos henne, hahaha :p I fredags så skulle jag, Julia, Malin och Jennifer till skeppis och grilla marsmallows och äta godis, och innan det skulle Julia filma bär Sanna red, och det slutade med att jag och red lite..efter många om och men och med lite problem med att komma upp...Men det var skitkul i allafall, kommer lätt göra om hela kvällen! Och igår (lördag) så skulle jag ge Julia sällskap eftersom hennes föräldrar var i stockholm hela dagen, så det slutade med att jag sov över där (igen) men det var kul :D

Och nu sitter jag här och lyssnar på musik och ska kaaanske plugga engelska, kanske gör det imorgon också... 


 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards