elsamatilda

Alla inlägg under maj 2012

Av matilda henningsson - 18 maj 2012 17:55

Ikväll väntas myskväll på skeppis med kubbspelande och marsmallowsgrillning. Jättemysigt! Imorgon ska jag in till stan med mamma, Lovisa, Anton och Ella, jag måste köpa en ny foundation och så ska vi titta på statsloppet, sen tror jag det blir en hemmakväll med familjen. Jag vet att det här blev ett väldigt kort inlägg, men ni får gärna tipsa mig om vad jag ska skriva, t.ex om ni vill att jag ska ha en frågestund eller något liknande.  Nu ska jag kolla på andra avenyn, och sedan packa för ikväll! 


/matildahenningsson

Av matilda henningsson - 17 maj 2012 20:04

Jag vet att jag är världens sämsta bloggare men jag glömmer hela tiden bort bloggen...Sorry! 

Idag har jag bara varit hemma och städat och senare kom Ella hit och åt tacos. Sen skulle vi ut och gå, men när vi väl kom ut så regnade det, så vi gick in efter ett tag. Nu sitter vi i sängen och chillar framför datan. I helgen blir det att umgås med tjejerna tror jag, och så måste jag hitta ett par skor till examen! 



Never ever have I been overwhelmed by a guy before...then these idiots came along and it happend.  ;') <3



 


/matildahenningsson

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards