elsamatilda

Direktlänk till inlägg 18 maj 2012

Myskväll ute med härliga vänner!

Av matilda henningsson - 18 maj 2012 17:55

Ikväll väntas myskväll på skeppis med kubbspelande och marsmallowsgrillning. Jättemysigt! Imorgon ska jag in till stan med mamma, Lovisa, Anton och Ella, jag måste köpa en ny foundation och så ska vi titta på statsloppet, sen tror jag det blir en hemmakväll med familjen. Jag vet att det här blev ett väldigt kort inlägg, men ni får gärna tipsa mig om vad jag ska skriva, t.ex om ni vill att jag ska ha en frågestund eller något liknande.  Nu ska jag kolla på andra avenyn, och sedan packa för ikväll! 


/matildahenningsson

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av matilda henningsson - 18 juni 2012 15:20

I´m alive! Äntligen är det efterlängtade sommarlovet här, men inte det sköna vädret...och det ser inte ut som det kommer komma på ett tag heller. Det är ju lite drygt, men idag var det ganska varmt men inte direkt strandväder. Ikväll ska vi till boll...

Av matilda henningsson - 17 maj 2012 20:04


Jag vet att jag är världens sämsta bloggare men jag glömmer hela tiden bort bloggen...Sorry!  Idag har jag bara varit hemma och städat och senare kom Ella hit och åt tacos. Sen skulle vi ut och gå, men när vi väl kom ut så regnade det, så vi gick i...

-

Av matilda henningsson - 24 april 2012 19:01

Dagen har varit helt okej, tills jag åkte och tog vaccin mot livmoderhalscancer sprutan. Och den gjorde svin ont, speciellt när dom tröck in den där vätskan, men jag har bara två stycken sprutor kvar.  Ikväll ska jag mysa framför 90210kik och chips, ...

Av matilda henningsson - 20 april 2012 20:26


Veckan har väl varit okej. Inte världens roligaste, men ändå helt okej. Fick tillbaka företagspappret och jag fick ett E, inte så jätte nöjd, men det är ju ändå godkänt så jag kan vara nöjd med det i allafall. Ikvälll så var jag och åt med Malin och ...

Av matilda henningsson - 15 april 2012 13:50


 I måndags så åkte vi till Iggesund för att hämta Johanna och lämna Lukas och Kevin. På kvällen åkte jag och Johanna ner till parken för vi skulle träffa Ella. Sen så ringde vi Elena och Simon och då kom dom också så då åkte vi upp till skogen för do...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards